vrijdag 12 juni 2015

Zomerjurkje

Perfect kleedje voor deze dagen: comfortabel, fris en mooi! Ik zocht online naar rollen patroonpapier en ik kwam terecht op Stof Van Tante Zus. Ik had men bestelling geplaatst voor het patroonpapier en neusde achteraf nog een beetje rond op de webshop en toen kwam ik dit pareltje van Stenzo tegen! Blauw, groen, bloemen EN vogels, tja veel beter wordt het niet! Ik plaatste meteen een nieuw order!


Na even nadenken wat ik ermee ging maken keek ik ook eens bij de fournituren en vonden 2 prachtige, elastische kantjes die ik gebruikte voor de neklijn en voor de zoom af te werken.


Als modelletje koos ik er eentje dat ik HIER vorige jaar al eens maakte in een kersenstofje. Ik heb de schouders wel wat versmald, de rug wat uitgediept en er een 1/4 cirkelrok aangehongen. Gooi dit trico'tje met de kantjes in de pan samen met een easypeasy Burda patroontje en dit komt er uit:



1 opmerking: