zaterdag 1 augustus 2015

Peyote-verslaving deel 2!

Jaja het is gebeurd! Ik ben verslaafd aan de peyote-techniek! (Voor wie geen idee heeft over wat ik het heb, lees hier het peyote-verhalen deel 1)

Ik had zo'n spijt dat mijn armband af was, het is echt een heel leuke techniek, ondanks dat het er op het eerste zicht enorm prutswerk uitziet! En mijn mama maakte een brede versie, die kon nog lekker doorgaan. Dus ik besloot er nog een te maken, en nu de brede versie, dat ik lang zoet zou zijn. Nuja, als ik wat in men hoofdje heb.. Hij is alweer af, en al eventjes eigenlijk. Ik had gewoon nu pas de tijd om bij Zahia een leuk bedeltje te gaan halen en foto's te maken.

Dus hier is 'ie dan, de tweede brede versie, in een ander motiefje en met magneetslotjes. Afgewerkt met een bedeltje, en dat vond ik zo leuk dat ik ook bij de eerste een bedeltje hing. Dus bij deze ook nog even de foto's van de eerste maar MET bedeltje :)






2 opmerkingen:

  1. Hoi ilse D.

    Ik volg jouw blog al een tijdje, dus ik nomineerde jou voor de Liebster award!
    Wat dat precies inhoudt kan je zien op mijn blog!
    https://nikitalefevere.wordpress.com/2015/09/18/nominatie-voor-de-liebster-award/
    Groetjes Nikita

    www.xohanax.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is de juiste link, excuses https://xohanax.wordpress.com/2015/09/18/de-liebster-award/

      Verwijderen